Desperat

Asså ibland kan desperat vara sjukt tråkigt, men nu har jag aldrig garvat så mycket till det hahah förfan ..
Jag var ute en stund med elin och jonna och pappa såg mig vara ute fan va sur han blev när jag kom hem,

Ja jag e sjuk men jag klarar inte av att vara hemma det går inte, jag hatar att sitta hemma och ruttna det e sjukt jobbigt .. att kolla på tv sitta vid datorn äta halstabletter och det börjar om om om och om igen
NEJ
FAN HÄLLER KLARAR INTE AV SÅNT.



* Jag hatar klänningar, ni kommer aldrig få se mig i en.
* Jag håller på att sluta röka * STOLT *
* Jag ogillar läppstift & läppglans
* Jag HATAR retuscherar sina bilder

Mer kan ni ju inte veta annars säger jag ju allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0