Blogg design

Nu ska http://www.gabriellamanda.blogg.se  fixa min blogg förfan vad jag älskar henne säger jag bara asså hon är så jävla duktig på att göra designer, hennes är skit fin hon gjorde en till mig förut på mina andra blogg som var helt underbar skit fin den också men jag känner mig taskig som låter henne gör dom åt mig liksom hon är sjuk som ni kan läsa på hennes blogg. Så nu ska hon fixa min det är fan synd. MEN hon sa själv att hon ville  så skyll inte på mig ..

Men man vet aldrig hon kanske blir gäst bloggare så jag bloggar inte mer förns imorgon
eller iaf till hon blir klar jag vet inte när hon blir klar
Men när hon blir klar så börjar jag blogga igen.

love you all bicthes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0