Alla krökar

Hello bitches.
Idag har det varit soft, skolan har varit skit skönt. Vi har typ inte gjort något. Eftersom att jag har ipod satt jag
och sara sista lektionen och spelade haha  vi ville typ inte vara med på någon lek. Men sen såg det skit roligt
ut så vi frågade om vi fick vara med iaf, fan va roligt jag hade

Hela helgen blir det bara tråkigt alla ska dricka, och själv dricker man ju inte så jag kommer inte göra något på helgen
Känner typ inga som inte dricker skit jobbigt, Men man får väll sitta vid datorn sova och samma sak hela tiden.
Jaja nu ska jag hjälpa mamma med maten.

Kyckling sallad here i come



Juste jag köpte 1 BH och 4 par trosor skit söta
visar dom senare.
puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0