äääntligen

aa som rubriken säger oftast. Äntligen är det fint väder ett sånt väder svergies befolkning har längtat efter !
Och jag sitter med vita fläckar i ansiktet för att få bortt mina finnar hahah, fan asså tyck synd om mig.

Alla ska säger ta sitt första dopp idag med jag får itne göra det för att jag är sjuk, och pappa vill att jag ska till sjukhuset med min hosta men jag vägrar för att jag hatar att gå till doktorer och allt annat skit som finns, till och med skolsyster !!!!

BLÄÄ USCH FY
aa vi ska ha en liten middag här hemma men jag behöver inte vara hemma för att det e mammas och pappas kompisar och deras son så emma behöver inte vara hemma.
+ att jag kan faktiskt gå ut för jag mår skit bra idag :)

jaja nu ska jag ut i solen och sola mina ben puss å kram

bjuder på denna ;)
hahaha diggar den som fan. vet inte ens varför ser ut som en nerdrogad hund men men ..
xoxo emhoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0