keiminellt?

I USA kan det blir kriminellt.
Detta efter att en ung kvinna betalt för att bli misshandlad, för att framkalla ett missfall. Mannen som misshandlade kvinnan fick fängelse, men man kom då på att man inte kunde döma kvinnan för något.

Nackdelen är ju att kvinnor som drabbas av spontana missfall också skulle bli dömda. Man vill alltså åtala kvinnorna för mord.

Vad tycker ni om det?

Själv tycker jag att det e hel sjukt?
finns inte så mycket att säga om det?



Skärholmen imorgon

Imgorgon ska jag och elin till skärholmen och shoppa loss :)
fika och en massa annat shit, love it love it love it.

Vi ska snart eller snart och snart det är långt kvar men vi ska se kid svensk ( film )
handlar om : Svensk-finskt drama från 2007. Göteborg 1984. Tolvåriga Kid älskar Sverige och allt som är svenskt. Hon skäms för sitt finska ursprung och för sin mamma som inte lärt sig att tala bra svenska. Under sommarlovet reser Kid med sin mamma till Finland. Men resan blir inte vad hon tänkt sig. Mamman planerar att stanna i Finland. Men med på resan finns också Kids barndomskamrat Jamppe, 13 år. Det som tidigare bara varit vänskap utvecklar sig nu till något spännande mellan dom, något som väcker deras nyfikenhet.

Skit bra film såg den på bio för 3 år sen som ni kanske ser på året ;)
aja nu ska jag kolla på 2½ men, haha älskar det pogrammet börjar om 10 minuter.

Vi har handlat chips ice tee och äpplen eller vi har inte köpt äpplena vi fick dom av pappa haha.
men vi KÖPTE dom förut.

Nu ska jag smsa lollo och se om hon har fixat min header ;)

puss å kram
Keep it G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0