vaknade tidigt som tusan idag jag känner mig rätt stolt

Hello bitches
jag fortsätter med min gammla hälsning. idag är det torsdag och elins familj får valpen imorgon. Ytterst trevligt nej jag skojja haha  men det ska ju bli spännande jag kommer krama söder den. Jag vill också ha en hund men då skulle jag vilja ha en skit stor inte en fjollig chiuaua eller hur dom stavas.

Igår träffade jag elins syster cicci, hon var rätt dragen men hon är rätt rolig när hon är så hahha. Jag frågade henne om EN cigg fick två så jag har dåligt samvete. Undrar hur hon mår nu liksom, jaja det är nog bra
men nu ska jag städa mitt rum  gjorde det aldrig när jag sa att jag skulle göra det  hahah men vadå jag gick ut istället hahah gud vad jag är lat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0