vaken och har slösat bort hela dagen *suck*

Hej alla söta läsare
nu har jag seriöst slösat bort hela dagen jag får fan ångest över att jag har legat i sängen i typ 2 timmar Jag skulle ju ut och springa men jag glömde att sätta på alarm så jag trode typ kl var 10 när jag vaknade men då var kl typ 12 sen har jag bara legat i sängen och kollat på brooke and hogan know's best mitt favorit pogram

idag vet jag inte vad jag ska göra det är fredag men jag är skit glad iaf men en gnutta ångest över att jag vaknade lite sent. Asså detta sommarlov suger ballen om man har en dålig början kommer hela sommarlovet att suga, har man en bra början kommer sommarlovet äga men men  Jag kan ju skylla på vädret för det är pissväder in sweden
jaja nu ska jag käka något är jätte hungrig

men imorgon blir det sol förresten det är väll bra !


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHHA, kanske i sthlm, men inte i nynäshamn, där va de fiiiint :D

2010-06-20 @ 11:09:06
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0