vad ska man göra nu när man vaknar så jävla sent på en måndag

Hello bitches.
gissna när jag vaknade jo halv 1 av att en kille från huge skulle inte och fixa våran ballkong och sätta upp fönster asså aa vet itne hur jag ska förklara men aa dom skulle han iaf sätta upp. det blev jätte fint, mamma hade varit i huddinge och köpt min skrubb skräm  jippie kan inte leva utan den om man har orenhy rekomenderar jag den i alla fall köp hela serien jätte bra

i 4a veckor kommer det var hogen/brook know's best asså jag älskar det programmet love it love it love it.
juste när mamma var i huddinge hade hon köpt ögonbryns mallar jätte grymt man bara tar den mallen som man vill ha som ögonbryn och målar med penna mamma fick jätte fina eftersom att hon nästan inte har några  hahah men hennes ögonbryn håller typ på att försvinna hahah
jaja nu ska jag käka lite granna


våran inglasade ballkong, nu kanske man inte hör ungarna lika högt haha

nu ska JAG testa den om det ens går emd mina ögonbryn jag som har så konstiga ..


ligger i årdning först den gula flaskan med tratt sen fortsätter du bara

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0