svar på tal



Nu ska ni få svar på tal
anonym: vad är ditt fullständiga namn

Mitt fullständiga namn är inte så jävla fint men det är vanligt * Emma Helen Lindén * fråga mig inte varför jag fick heta det har ingen aning tror min farmor ville att jag skulle hetan det, men ni ska nu få reda på en jätte rolig sak. Min mormor ville att jag skulle heta ingrid hahah. Jag tyckte det var jätte roligt när jag fick reda på det hhaahah


Nu sitter jag och elin i min säng, elin sitter och läser boken som jag köpte the heroin diaries eller något sånt hon är helt inne i den skit kul. Nyss sa hon att jag stavar har jätte mycket stav fel i min blogg. Jag ber om ursäkt det är det att jag orkar inte bry mig jag tror ändå att ni förstår men jag ska skärpa mig JAG LOVAR



elin helt inne i sitt läsande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0