Sorry bitches

Hello bitches.

Igår blev inte så lyckad dag  fan jag kan tyvärr inte berätta något men gud vad jag mår dåligt av det som hände. men jag kan säga att sånt ska man inte göra och ångrade det jätte mycket.

Idag kom mamma hem så jag blev jätte glad, hon blev stålt över mina betyg fan vad glad hon blev och då sa pappa att jag hade blivit bredaxlad han ba '' tränar du emma'' man ba sen när skulle jag ha börjat träna orkar inte nu på lovet. Men liksom shcysst att han säger att jag är bredaxlad  men men det var lite roligt sen sa han att jag måste vara det för att jag ska bli brandman

jag har blivit brun eller vad liksom


är jag bredaxlad på sista bilden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0