söndags mys och film

Igår hade jag inte bloggat så mycket 1 inlägg men men jag var på middag inför turkiet resa
Men jag kollade typ bara på kronprinsessans brödlopp  skit skit tråkigt sen kom vi typ hem halv tolv mamma var rätt full men det var roligt iaf brukar inte se henne full 
jag kan inte visa kläderna idag eftersom att min kamera inte har några batterier :S kommer inte ihåg när jag använde den sist

Nu ska jag kolla på mina favorit filmer JIPPIE älskar Pirates of the carabbiean !  där fick ni veta något ni inte visste om mig Jag älskar dom filmerna hahah intressant men ändå



älsklings filmen

min kofta som jag köpte på hm när det var rea men den var inte på rea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ditt fullständiga namn ?:P

2010-06-20 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0