SHOPPING

Hello bitches
kom nyss hem från flempan men mina föräldrar trode jag var i vsa
( visättra ) haha dom som inte vet asså
dom vill typ att jag ska berätta vart jag ska och shit hahah fan asså jag är 15 och dom är as överbeskyddande
men det är bra det tkr jag.

Imorgon

Imorgon blir det mycket kan jag säga.
1. shoppa
2. fixa födelsedags present till bebbi
3. Fixa pengar till ( hemligt )

mycket att göra ska köpa mina skolavslutnings kläder ni ska få se det blir en överasskning

hahha asså som ni vet har kissie, paow och foki mm har ju idol bilder och det är flera stycken som har sagt att jag ska lägga upp dom men asså jag gör inte sånt för jag inte vill härma andra bloggare så tråkigt att göra samma sak så jag ska fixa annat hah så det kommer bitches

men men mer kommer uppdateras nya kategorier och annat roligt så fort jag har kommit in på bloggandet
puss å kram

xoxo emhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0