shopping stress och skolavslutning

Hello bitches.

Förlåt men nu ska ni vara glada igår kom jag hem typ 10 och var jätte trött hade stått upp hela dagen och serverat alla och då menar jag alla. Alla var jätte fina och uber söta, längtar lite till min bal men då vill jag gå med en kille liksom inte så roligt att gå själv. Men i våran skola så får man inte ta med sin pojkvän om han/hon går i en annan skola
lite trist men aa det gjorde jag igår och orkade inte skriva på kvällen men men aa förlåt

idag har jag handlat kläder IGEN, fan tycker jag har köpt en massa kläder typ ?
eller hur men men vill man ha något ska man få det någon gång iaf

jeans jacka från gina tricot jätte fin tyckte jag

2 häftiga linnen as coola färger
( man ser inte färgerna så bra på bilden men irl är dom skit grymma )


och ett jätte gulligt linne som jag avgudar

skriver efter duschen för nu ska jag duuuscha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0