pigg och glad

Hello bitches.
Alltid som rubriken säger jag är pigg och glad hahah jag behövde den dära sömnen , plus att jag har hunnit äta min '' frukost '' typ men asså det var en sen frukost inga av mina föräldrar är hemma. Bara min broder haha

Idag ska jag vara med bebis men först ska jag duscha och fixa mig lite mitt hår e jätte fult och står upp åt alla håll haha  inte mitt fel nej jag skoja det ser typ ut som knullruffs ( stavas )  ´
men bebis ska först till lidl med sin padre och handla sen ska hon duscha, bebis hade en festing på sin arm idag  så jag höll ju på att pissa på mig jag har aldrig haft en festing på mig så jag blev as skraj

Aja nu ska jag duscha ska kolla försäkerhetsskull om jag har en festing eller två



ser ni att jag har flyttat på sängen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0