nu är åskan borta och jag är lättad

pfff äntligen är det över fan gud va skönt. Pappa kom hem med kim, rille och janne. dom ska ha  typ ''kill kväll'' löjligt men men aa det första kim och rille gjorde var att skrika '' DET ÅSKAR AAAAAAH HJÄLP '' fattar ni hur sur jag blev jag hotade kim att jag skulle hälla ut hans öl i toan, då blev han tyst

min mor ska på tjej middag i stan med en massa kompisar, gud va fin hon är idag tycker jag men alla hennes kläder är för stora för henne stackarn. Och hon får inte plats i några av hennes gamla skor förstora, Allt är förstort för henne så vi ska shoppa imorgon om hon inte blir bakis  hahah hon är lätt påverkad eftersom att hon har gjort en operation  men hon är nöjd och hon går bara ner, ner och nej
jag tycker om när min mamma är glad och lycklig
 

 

llite ögongodis fick ni också

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej där sötis :)

2010-06-20 @ 11:07:28
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0