mötet är klart med becca och nu ska man be för amanda

Hello bitches.
Hade jätte trevligt med elins syster becca även fast det var så kort stund. Becca är ju också som min syster man kan ju berätta allt för henne det kan jag inte ens med min riktiga bror haha men han är kille lite annorlunda  Becca hade fått en ny kamera av sin kille jätte söt och rosa, jag vill också ha en rosa undrar om min som jag har nu finns i rosa  iallafall så tog vi lite kort så dom ska vi lägga upp på bloggen när hon har lagt upp dom på sin blogg



http://www.rebeckags.blogg.se

gå in på hennes blogg, hon har inte så mycket änn men hon har precis gjort en blogg
men man vill läsa den varje dag hon kanske kan berätta om sig själv någongång det är ju bara att fråga hon gör det säkert

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, första fina dagen och jag har inget att göra undrar om mamma kan göra något, hon jobbar ju som fan tycker lite synd om henne men men vad ska man göra :S kanske ska städa lite i hemmet för hennes skull hah det brukar sällan hända

Kommentarer
Postat av: Rebecka

heello :) aa dem blev fina har fler, men orkar inte skriva ngt inlägg elr lägga mer bilder..tänkte göra de imorgon :D så då får du alla bilder. Tack för idag föresten de va skoj fast de va en stund :d de kan bli våran plats innan ja jobbar haha..då blire blogg kort varje dag :P aja emmo ska kolla vänner nu, Puss o gonaatt

2010-06-16 @ 22:52:26
URL: http://rebeckags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0