moppe

Hello bitches

imorgon ska jag göra ett nytt konto på youtube så jag KOMMER IHÅG LÖSENORDET för jag har typ gjort 100 youtube konton men kommer aldrig ihåg lösenordet  
Jag gick ut med elin en snabbis hon har färgat håret. Dock har hon missat lite här och dära men det var jätte fint iaf tyckte jag. Sen kom alex som jag skulle vara med igentligen ( nej det är inte min kille ) han hade varit och käkat hos sin farmor sen kom han då och vi snackade lite. Jag har märkt att alla tar studenten denna månaden eller i början av denna månaden så det var alltså 3 år sedan min bror tog studenten då hade jag dock svart hår

Nu är det så att min pappa orkar inte gå och kolla hur mycket det kostar att ta moppe kort och jag vill gärna veta eftersom att jag antingen köper MOPPE eller A-TRAKTOR, Så jag undrar om någon kan berätta för mig hur det kostar så jag kan gå dit själv och göra allt för min padre är för lat för det .

Imorgon gör jag en massa inlägg på kort sen nåtarö vissa e fula/roliga och vissa e vackra men vad fan jag hade ganska roligt iaf haha. fick en massa kontakt med alla i klassen. Har inte märkt hur roliga alla är igentligen

Men somnade man inte lite med stil


Elins balklänning BTW


Min satans packning


Imad som hemma fru


xoxo emhoe

Kommentarer
Postat av: amanda

frågestund i bloggen :D

2010-06-04 @ 00:28:09
URL: http://gabriellamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0