Midsommar outfit ni väljer

Hello bitches har inte bloggat något idag så detta är typ mitt ända inlägg.
Idag har elin och jag gjort en massa haha för första gången, eftersom att jag inte har sovit något inatt okej 1 timma men ändå gills det att man sover ? Tycker inte jag. Men iaf så ringde becca mig och frågade om jag va med elin men det var jag inte 10 på morgonen och elin var hundvakt så vi gick till hälsovägen typ 10 halv 11 FÖRFAN vad det är skönt att vakna tidigt sköönt som fan man har så mycket att göra. Sen gick vi till elins morsas jobb och GASTON ÅKTE BUSS IDAG HAHAH.
Sen gick vi hem till elin städade lite och elin gjorde GODASTE KÖTTFÄRSSÅSEN OMG DÖÖÖR ! sen så gjorde vi en video när hon lagar mat så ni kanske får se den när jag har gjort ett konto på youtube igen -.-

Imrogn blir det packning eller i alla fall sen ska så åker jag imorgon :O inte kul HATAR ATT PACKA men iaf så ska jag vara med elin också sen imorgon åker vi väll 5 halv 6 eller något JAG SKA FIKA MED ELIN INNE I STAN INNAN JAG SKITER I JAG VILL INTE ÅKA UTAN ATT HA VARIT MED MIN BEBIS jag är lite som en mamma gris jag måste säga hejdå till elin först aasså annars får jag dåligt samvete :S

Nu ska jag lägga upp 2 outfit's om min midsommar outfit NI VÄLJER
#1


#2


förlåt för mina obruna ben men jag kommer bli jätte brun i turkiet,
JUSTE HÖLL PÅ ATT GLÖMMA, jag kommer blogga som fan i turkiet minst 2 inlägg varje dag om inte mera så det blir typ en dokumentär om min resa i turkiet :) BRA VA !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att du passar till foto modell

2010-06-23 @ 01:22:50
Postat av: Lollo

Jaa, du skulle lätt kunna bli modell emma :)

men oh ja har typ aldirg sett sig i varken shorts elr kjol, spännande? :)



Men ja tycker du ska ha kjolen (a) <333

2010-06-23 @ 11:17:02
URL: http://sweetlollos.blogg.se/
Postat av: rebecka

Kjooolen :D

2010-06-23 @ 17:02:33
URL: http://rebeckags.blogg.se/
Postat av: ebba

Båda väldigt najs outfits.! Men väljer nog kjolen :D

2010-06-23 @ 18:06:20
URL: http://stockholmsbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0