Jag åker iväg om 2 veckor * snyft *

hej bitches nu är jag lite ledsen, jag har så jävla mycket att göra nu orkar inte vill inte fan man blir ju deprimerad. Om två veckor är det tydligen midsommar enligt det min mamma har gett information om. asså jag får reda på saker genom att tjuvlyssna på allt och alla bara för att folk inte vill berätta för mig, just för att jag får ett slags ''utbrått'' tydligen eller aa det får jag för med mesta. Kan erkänna det men vi ska till darlana på midsommar och jag har ingen lust alls JAG måste alltid följa med och jag som ville fira midsommar med en viss person som hade frågat om jag ville komma. MEN TACK VARE MIN MAMMA SÅ FÅR JAG INTE STANNA HEMMA men man är inte 22 som mamma säger så jag måste med. sen efter det ska jag till turkiet asså vilken pissig sommar jag kommer ha. Jag får aldrig tillbringa sommrar med mina kompisar speciellt inte med elin och jag tänkte följa med elin upp till norrland fan det är 10:de året jag förljer med .. JAG BLIR SÅ SUUUR !

tänkte iaf ta med mig lilla datorn men det kommer gå så jäkla segt dära så det kommer nog inte fungera att blogga. Jag tänkte ladda ner en massa filmer på min lilla dator eller så kan jag bara ta med mig filmer äsch jag funderar mer på det senare. Jag tar den dagen som kommer, när jag blir 18 är det första jag ska göra är att supa skallen av mig flytta hemifrån och fixa ett jobb  !tycker det lät som en skit rba ideé hahah eller vad tycker ni
kan ni ge mig liteförslag på filmer som jag kan se i 3 dagar och 2 nätter

det blev inga bilder idag för vi åkte till högdalen en snabbis och hämtade elins skor sen åkte vi hem och kollade på film och svullade oss lite. Och elins syrra låg och sov jag som ville hälsa på henne haha eller hur becca tråkis
men men nu ska jag kolla om min lilla rosa dator funkar sen ska jag städa ur garderoben, tvätta av mig sminket (sminkade mig idag ovanligt tycker jag) och sen ska jag ladda ner filmer och kolla på film



välj film(er) åt mig behöver tips (förutom action)

någon annan änn jag som ska upp till dalarna

eller någon som kanske ska utomland i sommar ( vart ? )


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahah förlåt emma! ni kan komma imorgon vet ja, är ledig fram till två...om ni pallar vill säga :)

du ska till turkiet så de blir ingen pissig sommar..sola skallen av dig o njut av livet sen blire bra :) haha Puss

2010-06-15 @ 22:50:45
URL: http://rebeckags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0