INGEN RUBRIK !

nu är man hemma och jag har taigit en dusch, JÄTTE SKÖNT ! Har varit ute med elin och sebbe nästan hela kvällen vi gick hem sen blev jätte tråkigt jag blev trött och jag saknade mina bloggläsare ;) Idag var vi och kollade till danne som hade blivit påkörd stackarn han fick bara en massa skrapsår HAN HADE TUR SOM FAN Var med några av dom ett tag sen gick jag ut till elin och sebbe.

Elin fyllde ju år för kanske 2 veckor sedan hon fick en ROSA VATTENPIPA av sebbe asså fattar ni hur uvundsjuk jag blev på henne eller !? Nu ska jag packa lite också så att det är klart för imorgon åker jag kl halv 6 eller något jag ska rocka fett med min brorsa i bilen haha.

Juste Outfit #1 blev det med kjolen så ni vet allihopa. Jag kommer ta med mig mobil och kamera så det blir mycket fotande i bilden för det mästa och sen där så aa :)
puss på er alla bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0