huddinge here i come ;)

Hello bitches jag kanske vaknade för 1 timma sen, mamma vaknade kanske tio och jag blev LUNGT klar före henne asså mamma ska alltid vara slö men men nu ska vi iaf till huddinge mamma ska lämna in hennes glasögon hade tydligen gått sönder, jag kan ju säga att jag vill inte stå där när hon skäller ut dom PINSAMT !
Jag ska se om det finns något fint på hm. Mamma sa att dom hade REA ( lollo passa på )
Galen i rea är
www.sweetlollo.blogg.se men vad ska man göra. Jag tänkte köpa en KJOL  FÖRSTA GÅNGEN JAG VET AAAAH SKRIK HAHA

OCH NU SKA JAG VANDRA SÅ VI HÖRES PUSS PÅ ER ALLA SÖTA LÄSARE


Kommentarer
Postat av: Lollo

Omg, rea vart? :O

Ja skulle gjort sig sällskap men ja va ju inte i närheten ;9

2010-06-20 @ 11:09:52
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0