hemma/skärholmen

Hello bitches

Nu är jag så jäkla irriterad jag skrev värsta saken sen råkade jag trycka på en länk som kom upp på den länken jag skriver mina inlägg på så allt gick bort fan nu måste man liksom börja om ? :S

iaf, har varit hemma ett bra tag nu och sen smsar elin och frågar om jag kan förlja med och handla tjts med henne. SJÄLVFALLET FÖRLJER EMMA MED INGEN FRÅGA MAN SKA FRÅGA TILL MIG LIKSOM JAG ÄR EMHOE ?
men så vi åker väll strax eller något liknande. Men eftersom att vi kom precis hem igår från nåtarö så är väll alla helt slut för det var INGA i min klass som kom typ eller aa nästan alla men alla som jag umgås med var inte dära men sen kom sara och räddade min dag snacka om tur ;)

men nu ska jag fixa mig lite tror jag håret iaf, men sminket är perfekt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0