Hemma hos elin fick en jätte god '' frukost ''

Hello bitches jag vaknade av att tv hade högsta volymen och att jag har legat på konstiga sätt så att jag har fått ont i ryggen så ringer elin mig och säger ''kom till oss vi har mat'' och det var godaste maten asså den maten kan man inte säga nej till !! eftersom att jag inprensip tillhör elins familj så ska ''vi'' få en hundvalp  snacka om att den är gullig men dom har inte kommit på något namn änn. Elin kom på sjukaste namn ''skalle-per'' asså den är ju inte direkt skallig någonstans  hahah

Idag ska elin och jag ha jätte mycket att göra för jag ska staffa elin för att hon hade lite FÖR roligt igår haha;)
Vi ska städa hemma hos hennes syster cicci hahah shit det kommer inte gå bra jag menar det vi ska storstäda sen ikväll ska hon äta på donken hahah snacka om att liksom tycka synd om sig själv
nej men aa det är typ det ända om vi inte kommer på något annat roligt hahah


denna hund är ami för 5 år sen hade dom henne men var tvungna att lämna tillbaka henne och nu har ami fått valpar och elins familj ska få 1. Rätt lik ami men det är en hane


deras förra innan ami så hade dom en lite hund som hette doris fast den var dom tvungna att avliva
den hunden älskade jag som fan så jävla snäll och mysig

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0