hemma

Hello alla söta älsklingar.
Nu är jag hemma och jag får damp
ELIN HAR ALLTID PÅ LJUDLÖST SÅ HON VET INTE NÄR MAN RINGER OCH JAG HAR RINGT MINST 10 GÅNGER NU OCH HON HÖR FORTFARANDE INTE !
jag ska ut med elin och berätta lite saker sen ska vi grilla så jag vill att hon ska svara nu !!

Jag har en massa bilder från igår och förrigår som jag ska lägga in och annat roligt, när alla sjunger på midsommar och oj oj oj ni vill inte veta hur det låter haha men nu ska jag försöka få tag på elin för jag får damp?!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

heeej gumman :)

Roliga saker o läsa= har inte hunnit skriva ngt har jobbat :(... Var det kul i dalarna? tack men de va ba en test header håller på o lära mig photo shop :D



kraaam o godnatt

2010-06-27 @ 00:30:29
URL: http://rebeckags.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska du svara på frågestunden

2010-06-28 @ 02:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0