FÖRLÅT

Hello bitches

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit jääte trött och har absolut inte haft lust att blogga
Blev ingen skärholmen idag för att elin sov till 2 och jag visste inte när skärholmen stängde så jag orkade inte åka själv men men. DET MÅSTE BLI IMORGON annars kommer elin inte få någon födelsedags present och det vill jag inte ska hända hon fyller fan 16 och jag vill liksom köpa mina avslutningskläder också.

asså jag har en massa och göra men så lite tid asså shit ska fixa pengar mitt lägg måste fixas asså neeeej jag orkar inte mitt hår måste jag fixa färga nej jag kommer dö sen kom jag på nu att jag måste köpa nya klackar
har inga fina längre. tömma min garderob med en massa skit !!
nu får jag panik fan då.
puss å kram

xoxo emhoe


Kommentarer
Postat av: amanda

TACK HABIBTI ! :D

jag blev skit glad och jag är fortfarande glad :D <33333333333333333

2010-06-05 @ 17:21:50
URL: http://gabriellamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0