en lång födelsedag men dagen kändes ännu längre

Hejsan allihopa :)
oj var konstigt det känns att skriva så hahha jag som brukar skriver hello bitches men men so what att börja med något nytt är alltid roligt :D
jag har haft så myckert att göra nu vid kl 4:a lagade jag mat städade snackade med kevin och åååh så mycket jag har gjort idag, men nu sitter jag i lung och ro i min säng och bloggar.

Kom nyss hem har varit i flemingsberg och firat Kevins födelsedag helt random dag lovar er kan inte berätta så mycket men aa. Vi hade jätte trevligt iaf :) har också några bilder från idag när jag träffade becca :D då hade jag jätte roligt vi pratade om allt möjligt lite '' skit snack '' blev det ju men ändå så blev det trevligt.
vi pratade om att dom skulle få en hund asså vi skrattade där ett tag om att elin ville att hunden skulle heta skalle-per vem vill att ens hund ska heta skalle-per hahaha :D
men nu tror jag att jag ska tvätta bort sminket och kolla lite på vad som finns på tv
ni alla få ha en sådan trevlig kväll





hahaha älskar dessa bilder
imorgon får ni bilderna som jag tog idag från kevins födelsedag. love u all bitches !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0