Done Done Done and Done

Hello bitches eller kanske ska säga godmogon bitches
bara några timmar kvar sen har jag SOMMARLOV !! jätte trevligt eller hur, men alla fick typ igår
och i förrigår man ba okej här sitter jag och fortfarande har skola. Men inte nu längre snart har jag också sommarlov
Jag är klar med outfiten och är ur gullig tycker ju då jag men andra kanske inte tycker det, men det är alltid bra med komentarer och åsikter om det är något fel så är det bara skriva det till mig
kl 10 börjar avslutningen så jag ska väll smsa elin och fråga när vi ska gå.
Min bebis slutar nian och jag kommer säkert gråta bäst att ta med sig smink och annat som kan behövar eftersom att jag inte kommer gå hem direkt, vi ska röka vattenpipa med ett par stycken trevligt trevligt

men nu tror jag att jag ska äta frukost för annars kommer jag dö av svält, nej men jag kommer vara hungrig hela dagen annars  inte bra men skriver när jag har tid ..

så här ser jag ut idag nu nu nu :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0