aCCess

Okej igår var jag med elin och det hände en massa shit haha men det ska vi inte ta upp ..
igår skulle jag köpa sommarlovs kort och jag trode dom fortfarande hade vanliga busskort så får man ett jävla access kort fy vad jag hatar sånna !  varför ska man börja med sånt liksom man kan ju fortfarande ha vanliga busskort ..
idag vaknade jag typ 2 och hade jätte ont i hela min kropp vet inte varför faktiskt imorgon ska jag ut och jogga tror jag om det är najs väder, tänkte till flottsbro och tillbaka ? kanske är för långt men jag är en kämpe  hahah fan vad löjligt det lät. Snart ska jag gå ut med alex han ska följa med mig och köpa cigg tror jag
Idag följde jag med mamma till affären och hon köpte mums mums jag vet itne hur längesen det var jag käkade sånna så hon kom in med två i mitt rum och det var rätt gott haha



jag ska börja med att lägga in bilder på min blogg när jag är ute också så att ni vet amanda tyckte att jag skulle göra det

Kommentarer
Postat av: Lollo

OMG! du är som mig emma!! Jag hatar de där jävla acess kortet? Jag vill ha en gammalt vanligt hedligt busskort som man drar och visar upp? Inte ngt pipande kort, känner mig så jävla teknisk..

2010-06-13 @ 20:53:39
URL: http://sweetlollos.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Äckligt med mums mums och najsigt med Acces! det är ju bara lägga hela väskan på den där pip saken hahaha!



Kolla min blogg emmis!



PussoKram Rebecka

2010-06-13 @ 22:51:15
URL: http://rebeckags.blogg.se/
Postat av: Lollo

hahahhaha, njaa hela väskan vet ja inte riktigt men de funkar väl om man står där ett tag ;)

2010-06-16 @ 19:50:05
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0