Utgång

Kom precis hem, käkade skiit hungrig var jag  nu ska jag ut med elin också. Min lilla ''fika'' med lollo var toppen faktiskt har inte varit med henne sen skolavslutning oj oj fan. Hde jätte roligt. Men det är det alltid när man är med henne.

Träffade sophie och amanda dom hade hämtat amandas körkort den jäveln, Jag har inte ens tagit kortet fan jag vill också ha moppe som jag skulle få av pappa men det verkar inte hända  fan nu ska jag tjata på honom skiter i jag ska ha det !



köptes i ullared inte helt fel eller hur


Kommentarer
Postat av: Lollo! :)

Naae, va söt du är :)

Jag hade jätte roligt, och vi ses väl efter turkiet antar ja ;) <3333333333333333

2010-07-01 @ 23:34:51
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0