Turkiet here i come

Hej alla söta läsare snart är jag uppe i luften i 3 timmar om inte 4. Och jag gick och la mig kl halv 3 typ eller kanske 2 kommer inte direkt ihåg. Jag vaknade kl 10 och har duschat i en halv timme, jag luktar nu vanilj. Fick någon kräm av mamma. Pappa är borta mamma sa att han pumpade cykeln vad fan tänker han med vi ska liksom åka snart för hans jävla medecin ska vi hämta som inte fanns i huddinge

Vi ska till alanya men jar har inte sett hotellet änn haha Mamma frågade mig om jag ville det men det ville jag inte. Sist jag var utomland var det på någon jävla sopptipp vi hade hotellet på RUTTET OCH FULLT. Men gud nu måste jag nog fixa mig sitter här i jeans och BH, visst kan man åka till flygplatsen med jeans ?


visst kan man ha jeans med ett linne ?
(JAAAAA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0