Turkiet

Hello bitches.
Nu sitter jag i receptione med Ebba,Edwin,Maja och svante det är as varmt idag jag har solat badat och ätit frukost. Snart är det lunch hära i turkiet och klockan är 1 timma före här. Idag åker vi hem men det är kl 8 på kvällen vi kommer hem 3 på natten -.- Skit jobbigt.

Det blev inte så mycket bloggning men jag har solat pressat och varit i stan, varit med älskling och åkt en massa ruschbanor. Men jag kommer hem imorgon då ska jag blogga och visat vad jag köpt. Men jag hoppas ni alla får en bra dag för nu packar jag ner min dator och plockar upp den i svergie om vi kommer dit. Älskar er alla mina älskade blogg läsare <333
/ turkiet



älskar er svergie emhoe är snart hemma

Kommentarer
Postat av: Lollo! :)

Saknat dig, :) <33

Och fortfarande.. vadå älskling? tell me!

2010-07-17 @ 20:35:52
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0