TEST

hahhaa fan vad ni är plåsta jag ska fan inte sluta blogga mina älsklingar. Ni vet att jag aldrig skulle sluta blogga jag älskar er mina sötnosar !

I onsdags åkte jag till skansen med älsklingen och hans familj sen så skulle vi igentligen hem till mig men mina föräldrar var för sjuka så jag fick sova hos bejbe !
Igår skulle jag igentligen hem men blev bio istället rollkarens lärling En helt okej film faktiskt ingen som jag skulle tänka mig att kolla på igentligen men nu blev det så bara för att  Helt okej så den kanske ni också vill kolla på om ni gillar crazy action OCH vi åt på donken SHAME ON ME

Imorgon ska jag på cruising OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD kommer hem sent imorgon så aa det blir inget bloggande tills på söndag haha men men jag kommer ha super kul ska ladda kameran också ÅÅÅH JAG KOMMER HA SÅ JÄVLA ROLIGT



Älskar bilar motorcyklar crossar Alla slags fordon man kan köra fort med
Något ni inte visste om mig igen haha





har ni sett mina vita skor :O haha och det regnade igår och dom är fortfarande vi haha
ovanligt att dom ens vita fortfarande hhaha


innan bion hahah alla vi som gick iaf :)

kram emhoee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0