svar på frågestunden

Postat av: amanda

vad har du för musik smak ? :)
har alltid undrat men glömt o frågat :D <333333
Jag gillar lite allt möjligt amanda men mest harcore och hardstyle

Postat av: anonym

har du brytit någoting i din kropp någongång?
Nej det har jag inte, jag är rätt försiktig av mig

hur många besökare har du per dag ungefär?
Ungefär 60-70 st och hoppas att du är en av dom

ska du spara ditt hår långt eller hur blev det?
Jag hade tänkt att spara mitt hår men det kommer tyvärr se hur fult ut som helst sen så jag måste tyvärr stå ut med det haha

vill du sluta röka och försöker du att sluta röka?
Klart jag vill sluta röka och har försökt ett par gånger men eftersom att jag inte röker lika mycket så har jag ju trappat ner en hel del

vill du bli modell?
Absolut inte, inte för att jag har något emot dom men jag tycker inte om det yrket och vill absolut inte se ut som ett aneroxia, eftersom att dom som jobbar med det vill bara att modellerna ska bli smalare och mindre bröst och rumpa och det tycker inte jag är fint.

vem är din allra bästa vän?
Om du läser min blogg så måste du någ veta det vid det här laget ( Elin )

bästa killkompis?
Är inte det samma sak ?

jag älskar verkligen din blogg :) <3 fast tyvärr vågar jag itne stå för vem jag är..
Tack så jätte mycket. Det är helt okej att vara anonym det är inge fel med det
det är bara att fortsätta att läsa tillslut kommer man ut ur garderoben

Postat av: anonym

1. Vems sko slickar du på bilden ? Och varför ?
Jag slickar den inte det ser bara ut så och jag hade inget att göra så jag gjorde det bara och elin tog kort, plus att jag ville visa henne att jag kunnde slicka mina tår haha ( dolda talanger )
Har du några dolda talanger ?

2.Vad gillar du för musik ? länka gärna en favoritlåt :D
Jag gillar lite allt möjligt, men mest hardcore/hardstyle

3. Vilket gymnasium ska du börja i ?
eftersom att jag bara början nian efter sommarlovet så vet jag faktiskt inte



just nu är den här låten min favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0