Dalarna Sala !

Hello bitches jag hann att blogga vi kom hem jävligt mycket tidigare bra bra.
Fy fan vad jag har haft kul och så JÄVULSKT fina bilar.
Jag och kim blev helt galna eftersom att vi vill ha en var sin bil jag vill ha en. Asså jag hittade inte en ända som jag ville ha den är så jävla svår att få tag i och kostar mer änn 200.000 kr  asså jag kan ju lika gärna börja spara pengar nu haha.
Rockabilly's är så jävla coola finns inte så många längre fanns några tjejer och några killar annars var det bara massa hoj snubbar, och MC brudar *snark*
 
Augusti ska jag kanske följa med min bror på cruising på sveavägen och fy fan vad jag vill. Med kims kompisar pappa och sen ska jag försöka få med mig elin  åååh jag vill ha bil och kompisar och åka runt på stan bara åka och väsnas kompisarna super aa fy fan vilken dröm asså ( But keep dreaming )


en ända snubbe hade en sån frilla fy fan va coolt


Min bil som jag vill ha NU


Och jag ska be till gud att jag ska följa med i Augusti ! MÅSTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0