beroeende och trött

Nu ska jag sova bitches annars blir mamma galen ska ju upp 8:a imorgon haha
Men som sagt kommer inte bloggish imorgon kom ihåg det så bli inte besvikna eller hur bra tummen upp för det wohahha ;)

Jag har spelat i typ 1 timma mitt nya favorit spel, JÄTTE TÖNTIGT men som sagt man blir helt crazy beroeende ;)
Jag har lärt mig ett nytt ord som jag säger hela tiden skyll på min älskade pojkvän han säger gay man så nu har jag börjat säga det fucking shit också inte bra. Det är data freaks ord -.- hahah ni kanske fattar

mitt spel som jag just nu kör som en galning




hahha man fattar typ inget på bilderna men jag älskar spelet, och älskling kallar mig geek :(

Ta med mig imorgon

* Full laddad kamera
* Full laddad mobil ( alltid )
* Tjock tröja
* Full laddad ipod
* Hörlurar

* Kanske några mjukis byxor eller något fuck vet jag


NYHET

ska fixa en ny design även fast jag älskar mig så OTROLIGT mycket men jag har nya bilder och dom är rätt gamla så :) aa tänkte se om någon kan göra den åt mig daaah gör inte mina själva ;)

aja puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0