vill bli hes. ?

Hello bitches

Idag kom jag till skolan och det första man hör är lovisas röst hon går i min klass och skoja inte om att hon var hes shit hon sa att hon hade skrikit för en viss andledning hahha sjukt fint lät det.
Så då blev man lite avis för jag vill oxå vara hes, det är sjukt fint med en hes röst det var typ 100 år sen jag har hes röst :)

I skolan frågade jag Anna om hon hade tagigt med sig hennes kofta som hon inte lägre ville ha
För att den var rosa och den passar till mina mjukis sjukt fint man kunde köpa dom på gina någon gång förra året
så jag ska göra så att hon tar med sig den på fredag jag vill ha den hon andvänder den ju ändå inte så jag e lite haipad på att få den liksom :)

Designe:

Aaa det med designen jag håller på att fixa headern nu för att jag har inte så bra bilder på mig så jag hittade rätt så nya bilder så jag ska fixa det snart när jag har lust. Har vekligen ingen lust alls att fixa när jag inte en gör så fina lollo kan göra as fina men jag tror inte stackarn orkar göra.

aja får se vad jag ska hitta på kanske smsa elin för jag ska lämna hennes kläder.


aja puss å kram bitches

/ emhoee.<3


Kommentarer
Postat av: Lollo 14 duger

Klart jag orkar, :D

Blir bara glad om ja kan göra ngt, (: <333

2010-01-28 @ 23:07:22
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0