Trött/crazy

Hello bitches.

Idag har man varit speedad och trött på samma gång.
hade matte efter Bilden så jag blev as trött så jag gjorde inget sorry men jag orkade verkligen inte. även fast jag har lovat att sköta mig haha :)

FACEBOOK ÄR FETT SEGT
(ville bara påstå det så jag kan inte skicka något på typ facebook -.-' )

Jag och elin hade fan roligt idag hahha. vi brukar alltid ha så jävla tråkigt men idag på en MÅNDAG hade vi fan roligt, vi garvade som fan i hela huddinge centrum och jag dansade men det är inte ovanligt haha

JUSTE !!
Idag på No:n så fick vi rör som man skulle slå mot sin handflata så det kom ett ljud hahha så
Jag, Imad, Sara, Antonella och Hugo gjorde en grupp och gjorde skönaste låten hahah vi ÄGDE SÖNDER ALLA
även fast dom andra va bra också eller asså jag menar inte att suger alla va ju skit bra :)

Efter mitt inlägg ska det bli bild tajm :)

så aa det kommer ta tid sen ska jag göra matte -.- fucking ashole (aa)

aja puss å kram bitches

/ emhoee.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0