Torsdag !

Hello bitches.

man kom hem typ vid 3 tror jag, så det första man gjorde när man kom hem var att städa rummet för det gör vi varje torsdag :)

Elin sitter säkert på båten nu fan vad roligt hon kommer ha. Stackars mig som måste sitta hemma och plugga -.-
Har man föräldrar som är tråkiga så är det så, aja man får väll göra något kul av dagen ?

jaa ..

Juste jag hittade lite kläder jag skulle vilja köpa till sommaren men dom visar jag upp senare.
Idag på bilden gjorde jag en kissie bild hahaha fan va lik den e.
Förlåt kissie men du är ett skämt, sluta ljuga på din blogg. det är inte bra att ljuga det vet du väll
eller nej juste du går ju inte i skolan ?

visar bilden sen och kläderna :)
Aja nu ska jag duscha

puss å kram bitches !

/ emhoee.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0