sovmorgon .. ?

Godmorgon bitches ,

jag har igentligen sovmorgon men jag vaknade typ halv åtta och trodde kl var halv nio så jag rusade upp och fixade mig helt i onödan på typ 10 minuter när jag igentligen skulle ligga och sova just då och nu !

så nej det var inte så jävla kul asså .. !?

Som första lektion har jag gympa sen har jag lunch efter det har jag fan ingen aning asså ..

Idag ska min elin på kryssning :'(
LÄMNA MIG BARA GÖR DET DU, nej jag skoja fan jag vill också på kryssning har fan längtat som fan efter det så åket hon liksom utan mig .. stackars lilla mig :(

aa men jag hoppas hon har tråkigt utan mig (aa)
hahah nej jag menar seriöst du får ha det så jätte roligt gumman :)
men du MÅSTE sakna mig också !

aja ska kolla på tv nu haha

puss å kram hörs snart bitches, !

/ emhoee.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0