Rolig torsdag

Hello bitches.
Nu e man hemma och har precis ätit,
Har varit i skärholmen hela dagen med lovisa och cassandra :)
Skönaste dagen ever wo.o.o 
Köpte hårfärg så nu sitter man med hårfärg i håret hahha
shiet ni ska få se hur det kommer bli.
Dom ända som vet vilken färg det ska bli är Lollo, Cassadra och Elin

Jag och cassandra e sjukt kära i skor så vi testade skor idag och imorgon ska jag köpa en skit mysig tröja :)
wiiii! övelycklig hahah, ni ska få se vilka coola skor jag vill ha för 1300 tror jag dom kostade och cassandras skor som hon ville ha va typ samma pris as långa ooo jag ville ha båda :)
Lollo kollade bara på kläder och koftor :)

Jag hittade fina jackan/kofta/kavaj vete fan vad man ska kalla den men den var i alla fall rosa med dragkedja och kortärmad sjukt fiiin !

Påvägen hem hade jag, cassandra och lollo skit kul
vi var så jävla trötta så vi garvade åt exakt allt hahaha aja ni får se bilder imorgon

puss å kram
/ emhoee.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0