Min mobil<3

Hej alla söta läsare.

asså ni vet hur jävla kallt det e ute.. elin hade en dum jävla ideé .. vill ni veta.
att åka till FLOTTSBRO och åka pulka .. jag vette fan vad hon har fått för något i huvudet.
men aa så vi började packa ihop satte på oss kläder och åkte till huddinge för att ta bussen till flottsbro.
aa sen när vi e framme, vi går av och går en bit ner .. vi fick panik ni fattar inte hur jävla läskigt det var

Ett stort jävla rökmåln sjukaste ljuden och HEEELT svart aa fan det var ju skit kul. 
vi vänder oss och går mot bussen förfan asså vi sprang tillbaka jag höll på att svimma.
det var as läskigt, vi tänkte vara dära till typ 8-9 och GÅ HEM .. aa jo tjena.
Men vad ska man säga Emma och Elin på äventyr JAAH !?

Nu kommer ni få lite underhållning också BILDER WOHO :)


Kallt ? .. nej då ;)

vem fan vill mig något jag kan förfan inte skriva mina fingrar döör!

MIN NÄÄÄÄSA FRYSER !

HAHAA,

puss å kram bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0