matte -.-

Hello bitches
Just nu sitter jag och garvar åt alla miffon som e helt sjuka på klubberiet
förlåt dom som är med men ni ser ut som freaks haha förutom den mörka i början av låten
 (I know you want me)

HAHHAA SÅ SJUKT ROLIGT ATT KOLLA PÅ..
men låten i början är sjukt bra så den sitter man och knarkar :)

Matte:
Asså matte är liksom inte min grej men det är ju bra för mig eftersom att jag har IG i det :s
sorry bitches ;)
Men men vad fan ska man göra om min fitt lärare i min förra skola hatade/hatar mig och lär mig fel med flit. Dvs som man berättar för morsan som inte tror på det så jag har svårt i matte -.-

Och nu har jag en bättre lärare som är rolig och bra på att förklara saker kanske inte så intressant men jag berättar iaf :)

Så nu sitter man med matteboken och pluggar arslet av sig -.- sjukt tråkigt


hahhahaha fan förlåt men jag kan inte sluta garva jag ska åka dit och driva sönder med alla
nej vad taskig jag e jag ska inte ens sätta min fot där inne.


puss å kram bitches

/ emhoee.<3


Kommentarer
Postat av: Lollo 14 duger

Hehhe.. ja råkar ju då va en av dem som går dit.. :p

De är i stor sett bara fjortisar.. och sen kmt lilla ja lxm? Ofta man åker dit i typ hotpants elr ngt annat horigt? ..

2010-01-26 @ 22:37:44
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0