måste rulla !

Nu tar jag med mig kameran till skolan så får ni se en massa bilder från idag då :)
min tråkiga spanska lektion, so, no m.m hahha
så får ni se hur det är att man nästan kan somna. whatever .
Ni ska få se på ett par coola jeans nu till sommaren jag tror inte jag skulle gå runt med sånt men någon som följer mode rätt ofta kommer ju säkert andvända dom ?


så ser dom ut lite coola eller hur .. ?

Emelie :  Hej Emma jag ville bara veta hur du sminkar dig
så det blir så fint och slät på huden.

Svar: Ja du Emelie det går inte så bra att förklara när man ska skriva men jag kan ta kort på allt jag sminkar mig med och vad allt heter så kan jag skriva vad man först tar ect.
puss / emhoee.<3


aja nu ska jag rulla Cya bitches love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0