dålig uppdatering

Hej alla söta
som jag sa så kommer jag inte blogga så mycket bara då och då.
Aaa min dator gick ju sönder hm..

Nu ska man åka till mammas och pappas kompisar
jag som liksom hade andra ROLIGA planer
TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR ATT NI SABBADE MIN DAG!

jag och pappa bråkade så han fick väll dåligt samvete så han ville köpa en ny dator till mig
fan va dåligt pappa sämst man får vara.
Istället för att säga förlåt ska han muta mig så jag blir glad.
Han hatar att ha fel och att förlora så aa fan synd.

Nu måste jag TYVÄRR gå eftersom att alla väntar på mig och har damp medans jag har damp på alla andra eftersom att jag inte får vara hemma -.-

puss å kram ha en trevlig fredag.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0