15 IDAG

shulululu allihopa
IDAG FYLLER EMHOE ÅR 15 BITCHES !
DÅ BLIR DET PRINSESS TÅRTA OCH EN MASSA PRESENTER ELLER PRESENTER VET JAG INTE.

OOOOMG, Idag var det en tjej som ringde mig jag trode det var på någons hemtelefon och jag tänkte är det elins morsa men så e det en tjej som ringer från blommogram äffär något som säger att jag har fått blommor, och jag tänkte vad fan snackar hon om, aa så frågar hon en massa skit
sen när jag kommer hem står det en fin bucket med blommor fan vad jag rev upp hela skiten för att se vem det var ifrån så var det ifrån mitt ex :)
 as fina rosor, han frågade för kanske 1 månad sen vad jag ville ha och jag sa att jag inte ville ha något 
så det stod ju på korter
 ( du ville ju inte ha någon present så grattis ) 
fan jag ville grina och samtidigt skratta men jag skrev tack till honom istället :)

sen hade farmor gett mig ett jätte fint kort med blommor på och ett presentkort på h&m så
DOM PENGARNA SKA MAN SPENDERA PÅ HÅRFÄRG
:)
Sinem du ska få se vilken färg jag vill ha puss på dig sinem gumman krya på dig. <3

aa vad ska jag mer säga jo

tack alla söta som vet att jag fyller år och har sagt grattis till mig love you all ! <3

puss å kram bitches, <3333


blommorna jag fick från edwin lollo ville att jag skulle ta kort på dom <3
as fina tack edwin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0