We are the world 25 haiti !

Detta är den finaste videon jag har sett i hela mitt liv,
Om jag hade mycket pengar skulle jag skänka så mycket som jag kunde för deras skull.
Tex om jag var känd, advokat läkare eller något, nån som har bra jobb iaf och ahde råd att ge skulle jag ge mycket.

Du kissie sluta vara ego och hjälp folk som behöver pengarna till något vättigt istället för dina '' dyra kläder ''
Böja hjälpa som vanliga människor gör.

Vet att jag är lite på alla som har pengar men ändå, vissa kanske tycker att jag har fel men i don't give a fuck do somthing förfan !
jag blir sur och irriterad på¨egoister tänk på vad dom i haiti skulle gjort för allt vi har igentligen ?
aja kolla denna videon, så sjukt vackert



sjukt jävla fint.

puss å kram  / Emma linden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0