trött

Hello bitches,
Idag har jag varit i skolan somnade dock på mentorstiden fan så trött e jag.
Kom dock också nästan försent till matten fick skjuss av mamma när jag stod vid bussen så kom hon med bilden så jag tog med mig fatou som också fick skjuss, annars är man ju bara ego om man lämnar henne fan det är ju ego på höög nivå.

Cassandra var sjuk idag igen fan när hade hon tänkt att komma till skolan det är tråkigt utan henne i klassrummet. Hade as tråkig dag idag ..

När jag kom hem skulle jag och elin dela ut reklam åt en pizzeria så vi var kanske ute i 1 timme och häll på att bli påkörda av en lastbil asså då menar jag påkörd, jag fick värsta chocken, så jag hoppade upp på en snö hög .. trodde seriöst att jag skulle dö på riktigt ..

Sen gjorde vi fruktsallad, OTROOLIGT gott med glass MMMMMM älskar fruktsallad, asså det behöver absolut inte vara glass till. Det är bara gott med frukt ÄLSKAR frukt.

Angående håret så kommer det bli filmat när jag klipper av mig det.
Bild på * före och efter * bilder så ni kommer få se hur det går till också.
Kommer bli skojjigt.

aa jag har inget mer att berätta, bara att jag lyssnar på en skit bra låt som elin visade mig fy fan vad fin röst han har.

puss å kram skriver senare..


Kommentarer
Postat av: cassandra

Emmsan du får klara dig utan mig ett tag. Snart kmr friska cassie tbx :D <3333

2010-02-11 @ 08:11:43
URL: http://starkareandutror.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0