trött på komentarer

Nu är det så att jag har redan fått en så jävla onödig komentar av folk som inte kan hålla käften stängd.

ANONYM:
Du försöker ju härma din kompis cassandra.

svar:
Du som skriver anonymt kan för det första skriva ditt namn för jag kommer inte söka upp dig, och jag kommer inte börja bråka för en sån sak.
Och du som skriver anonymt, jag försöker inte härma min kompis cassandra. I somras funderade jag på att klippa kort men vågade inte och trode inte jag skulle passa men jag har tänk över det ett tag nu så jag bestämde mig för att klippa mig.

Det är bra men komentarer så jag kan svara på dom och jag vill att folk ska vara ärliga i min blogg, så lite utmaning gör inget men det var ju onödigt när man inte ens vet hur länge jag har funderat på att klippa mig.

Imorgon:

Imorgon är det måndag, Jobbigaste dagen.
Låååång dag i skolan.

Kanske färgar håret ännu ljusare, för nu är det orange bara för att jag skulle få bort det mörka i håret.
Men det fixar sig nog, så jag är inte orolig över något sånt.

Men nu ska jag fixa mina naglar, ta på mig brun utan sol och borsta tänderna :)

puss på er bitches och ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Lollo 14 duger

emma försökte inte härma cassandra, men när hon såg C så kanske hon började tänka att de kanske skulle passa henne oxå? :O

2010-02-15 @ 14:25:16
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0