Roliga dagen eller vad?

Hello bitches.

Idag:
har jag haaaft så jäääävla roligt ni fattar inte,
hade skola men det skiter vi i, för vem fan tycker skolan är rolig
( no one ) exakt men det hoppar vi över.

Efter plugget så åkte jag till Linus, skulle igentligen möta jonna men hon var ju dära så vi taggade hem till linus, körde *teknet* ( kortspel ) alla vet säkert men aa skit samma, knäckte sönder simon och linus hahha skönaste tecknet vi hade asså men det är en hemlighet.

Efter det åkte jag och jonna till flempan skulle möta elin stackarn visste inte att vi var I centrum så hon stod utanför och frös hahahha fan va roligt sen mötte vi en privat snubbe :P sorry bitches kan inte berätta vem men sen taggade vi hem till mig åt lyssna på musik kollade på några roliga filmer som man hade på datorn på tex. när elin ramlar, strapatsen, m.m

Efter det gick vi ut och mötte gabbi fan vad vi garvade snackade om en massa skit ;)
Sen taggade elin hem så jag och gabbi följde med jonna till bussen för hon skulle tagga hem.
så kom det två fyllon som snackade med oss SÅÅÅ JÄVLA ROLIGT!
HÖLL PÅ ATT DÖ AV GARV :P

hahha imorgon är det helg och då kommer jag absolut inte skriva är upptagen.
Imorgon ska jag vara med elin och jonna
Lördag: klipper håret och färgar håret ;)
Söndag: kanske bio vi får se annars kommer jag skriva på söndag :D

så ni får har det så braaa älskar er alla bitches !

and i know that you love me ;)

puss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0