Onsdag

Hello bitches,

Nu är emhoe hemma wohoo, har varit och handlat till cassandra och tills på fredag LÄNGTAR
nu jävlar cassandra om inte du använder min present dödar jag dig fan dyrt som in i h-vete hahah :)
värt de, Det kommer räcka länge och det är as fint blir fan lite avis. men jag har också sånna ;)

Imorgon är det inte så jobbig dag tror jag

Idrott: Kommer inte vara med ( behöver inte )
-
lunch: Äcklig mat säkert -.-
Bild 2 timmar: Love it Där ska jag vara med alltid!
form: SUCK hatar det !

Saker, sen ska jag till cassandra
woohoo hahha, sköönaste dagen ever!

IDAG I SKOLAN:
Jag har börjat på Kärnämnestid, då behöver jag inte gå på spanskan, skönt då kan jag jobba upp mina betyg i matte svenska OCH engelska allt annat har väll jag väll G i skönt.
Jag har klagat i typ 4 månader så jag har inte gått på spanska på 4 månader.
Snacka om att jag har skrikit på lärarna för att få börja i den klassen.

Det var ganska god mat i skolan men jag äter oavsätt om det är äckligt om det inte är fisk då spyr jag, då måste jag äta mackor eller något.

Bjussar på den ;)
Aja nu ska jag iaf Städa mitt rum.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0